8 תשובות
אולי.
תלוי מה היו התנאים שלי שם ולאיזו מטרה.
אבל בעיקרון אני יכול להסתדר ללא המשפחה שלי.
לא,יש הרבה אנטישמיות בארצות הברית..
תלוי איזה תנאים מביאים לי לשם
בגדול לא בטח לא בגילי הנוכחי
לא
אני לא כזה מתלהבת מארהב ולא הייתי נפרדת מהמשפחה שלי עכשיו
לא
אין לי מה לעשות שם לבד. בלי קשר מעדיפה את ישראל .
הכוונה כיף לי לבקר בחו"ל אבל לא לגור שם
לא
1. יהיה לי קשה בלי המשפחה
2. יהיה לי קשה בלי החברים שלי שפה
3. ארצות הברית חרא של מקום
ממש לא... לא רוצה לחיות במדינה קפיטלסית ללא קופת חולים ממלכית. עם הבעיות הרפואיות שלי אני אתרושש !
לא רוצה לחיות במקום בו הלימודים עולים כמו דירה, ושיש שם כתות שונות ומשונות והחזקת נשק היא חוקית, כל אחד שמתעצבן יכול לקחת את הנשק ולרצוח אנשים כאילו הוא בgta. לא מסכימה עם הממשלה שלהם. אני בצד של טרמאפ נראה לי רפובליקני אבל אין אותם יותר בשלטון הם עוד היו נורמאלים ...