10 תשובות
אף אחד לא יודע בוודאות, לא הוכח עד כה. עדיף להימנע
כן זה מסרטן
כאילו קצת
לא כמו בסרטים שזה רדיואקטיבי וזה
אבל כן עדיף לא ממש לקרב את הפלאפון לגוף (ראש ואזור מייצר ילדים)
לא כמו בסרטים שזה רדיואקטיבי וזה
אבל כן עדיף לא ממש לקרב את הפלאפון לגוף (ראש ואזור מייצר ילדים)
לא
זו קרינה בלתי מייננת
זו קרינה בלתי מייננת
זה עדין לא הוכח ממש לפי מה שאני יודעת אבל אומרים שזה מסרטן וגם היה מקרה לפני כמה שנים של פצצה והיא עשתה דברים נוראים ממש אין לי כוח להסביר אחד בלילה .
אבל כן זה מסוכן
אבל כן זה מסוכן
אנונימית
הנסיך הקטן - מבחינת גברים זו לא בעיה. אתם "בית חרושת" לזרעים, זה לא קריטי כי המלאי ישתנה בקרוב
אצל נשים זה קריטי ועדיף להימנע, אבל שוב, מעולם לא הוכח שזה באמת פוגע בנו
פשוט לשים טלפון צמוד לגוף באזור ברחם זה כמו להצמיד לתינוק מסך טלפון לראש, ומשום מה זה מזעזע אותנו
אצל נשים זה קריטי ועדיף להימנע, אבל שוב, מעולם לא הוכח שזה באמת פוגע בנו
פשוט לשים טלפון צמוד לגוף באזור ברחם זה כמו להצמיד לתינוק מסך טלפון לראש, ומשום מה זה מזעזע אותנו
שואל השאלה:
אני מפחד שקיבלתי מחלה מיזה רציני אני בטוח שיש לי משהו ואני מפחד להיבדק
אני מפחד שקיבלתי מחלה מיזה רציני אני בטוח שיש לי משהו ואני מפחד להיבדק
אנונימי
מוגר כ"ללא קשר לסרטן"
חח הקרינה הסלולרית לא מזיקה לבני האדם וזה הוכח מדעית
באותו הנושא: