10 תשובות
כן אבל היא בילתי מורגשת
לא. בלתי מייננת = אין באפשרותה לשנות את הרכב הדי.אן.אי ככה שהיא לא מהווה סכנה (אלו שכתבו לך שהיא כן פשוט חרטטנים שמעבירים לך את הפחדים של סבתא שלהם)
כן
בעיקרון לא.
לא חשוב מה תעשי את כל הזמן תהיא באזור עם קרינה סלולרית אפילו אם אין שום טלפון לידך עדיין תהיה קרינה מכל מיני דברים.
לא חשוב מה תעשי את כל הזמן תהיא באזור עם קרינה סלולרית אפילו אם אין שום טלפון לידך עדיין תהיה קרינה מכל מיני דברים.
אמאלה מה אתם מבינים זה ממש לא מסוכן עשו על זה מיליון מחקרים ליטרלי קוראים לזה קרינה לא מייננת זאת אומר שהיא לא מזיקה
קרינה מפלאפון סלולרי מוגדרת כקרינה בלתי מיננת(היא לא מספיק חזקה בשביל לשנות מבנה די אן איי ולגרום לסרטן) אבל עדיין מומלץ לשמור מרחק של לפחות מטר מהסלולרי כשישנים
היא לא מסוכנת כלל, אפילו פחות מהמנורה בחדר שלך
אומרים שלא אבל אני חושבת שכן
שואל השאלה:
למה את חושבת ככה יש סיבה?
למה את חושבת ככה יש סיבה?
אנונימי
באותו הנושא: