8 תשובות
כן
לא
בעבר כן,
לפני כמה שנים התחלתי לצאת עם מישהי שהכרתי פה
לפני כמה שנים התחלתי לצאת עם מישהי שהכרתי פה
מישהי אחת שעקבנו אחת אחרי השנייה באינסטגרם אבל לא יותר מזה :)
כן
לא, מוזמנים לשלוח אינסטגרם ואולי נכיר אחד את השני :)
חברים לא. אבל סתם להתכתב עם אנשים ולהכיר כזה במסגרת האתר כן
אני חדשה אז ברור שלא, אבל כן התחילו והחמיאו ואמרתי תודה וגם אמרתי להם שאני לא מעוניינת בלדבר סתם אלה אם זה בנוגע לשאלות או רוצים לפרוק שבאמת אין לי בעיה עם זה אבל לא בקטע רומנטי כי אני לא רוצה לצאת עם משהו מאתר כלשהו סורי:)
(שלא תחשבו שאני סנובית או משהו כזה כן)
(שלא תחשבו שאני סנובית או משהו כזה כן)