10 תשובות
אין דבר כזה סרט של בנים, אין לסרטים מגדר. תלכי ותיהני, אחלה סרט.
אם את רוצה ללכת תעשי מה שבאלך, אל תגבילי את עצמך לפי מה שאולי יחשבו או מה שאת אמורה לעשות כי כל מיני סיבות.
סרט של בנים? מה זה סרט של בנים...
לכי לזה, זה סרט שווה רצח. הלכתי לזה עם בת דודה שלי (שתינו בנות) ואהבנו את זה, חבל לפספס רק כי את חושבת שזה של "בנים".
ברור! אין דבר כזה סרט של בנים. אם את רוצה ללכת לסרט, לכי!!
ברורר
אין דבר כזה דברים של בנים ובנות
~.
לכי למה לא?
אנונימית
כןן תלכיי