התחברות
הרשמה
למה אנשים בדיסקורד עם מצלמה?
5 בפברואר 2023, 20:46
דיסקורד
משחקי מחשב
צ'אטים
שרתים
קבוצות
4 תשובות
למה לא
א
אנוננימוסי
כי ככה
r
rayla
כי בא להם וגם למה לא
H
H!laa
משוויצים בגומות החן ובכרס הבירה
פ
פריס גלר
באותו הנושא:
איך לצרף אנשים לשיחה בדיסקורד (אנשים שכבר בקבוצה)
באג בדיסקורד כאשר אני מדליק את המצלמה, המצלמה נכבת, כאשר אני מכבה את המצלמה, המצלמה נדלקת
איך מכירים אנשים בדיסקורד?
איך מכירים אנשים בדיסקורד? אין לי קישורים לכלום...
למישהו יש שרת בדיסקורד שיש שם הרבה אנשים ואפשר להכיר אנשים חדשים?
אנשים בדיסקורד כדי לעשות שיחות וידיאו עם אנשים או סתם צאט, חייבים להכיר אותם?
אם אני בדיסקורד ונכנסת לקבוצה של אנשים זה מראה להם את המיקום שלי?
בדיסקורד רואים אם אני מצלמת מסך?
אם מתקשרים למישהו בוידאו בדיסקורד אז לפני שמי שמתקשרים אליו עונה הוא יכול לראות את המצלמה?
אנשים שמשתמשים בדיסקורד?
תגידו, יש קבוצות של אנשים מסטיפס גם בדיסקורד?