10 תשובות
זאת לא דרך להרוויח כסף, אבל אם כבר פשוט תשב שם ותנסה פחות להפריע לאנשים בשגרת היומיום שלך
שלהם^
שואל השאלה:
זה לא העניין של להרוויח כסף או לא
זה פשוט עניין של או לעשות את זה או פשוט להיזרק לרחוב
אבל ברור מאוד אין סיבה בכלל שיפריע לאנשים בשגרת חייהם
זה לא העניין של להרוויח כסף או לא
זה פשוט עניין של או לעשות את זה או פשוט להיזרק לרחוב
אבל ברור מאוד אין סיבה בכלל שיפריע לאנשים בשגרת חייהם
אנונימי
אם זאת האופציה היחידה שלך כרגע ואתה מרגיש שאתה לא מוכן לעבוד או להיות תחת דרישות מסוימות אז כן.
תלוי מאוד באזור שבו אתה תהיה
בהדר לדוגמה יש הרבה מקבצי נדבות והם יושבים בצד ולא מפריעים, אולי לפעמים בצמתים מסוימים הם עוברים בין הרכבים אבל לרוב הם בצד ואנשים מביאים להם
לעומת זאת בנו"ש יש את המרכז שמה ויש שם כמה חסרי בית שעוברים בצומת עצמו בין הרכבים ומקבצים וככה מביאים להם
אז תלוי בנקודה שבה אתה נמצא..
בהדר לדוגמה יש הרבה מקבצי נדבות והם יושבים בצד ולא מפריעים, אולי לפעמים בצמתים מסוימים הם עוברים בין הרכבים אבל לרוב הם בצד ואנשים מביאים להם
לעומת זאת בנו"ש יש את המרכז שמה ויש שם כמה חסרי בית שעוברים בצומת עצמו בין הרכבים ומקבצים וככה מביאים להם
אז תלוי בנקודה שבה אתה נמצא..
אנונימית
שואל השאלה:
אוי תודה על התגובה! משער שאת חיפאית..חשבתי על הדר האמת וכמובן בלי לעשות רעש מידי
אוי תודה על התגובה! משער שאת חיפאית..חשבתי על הדר האמת וכמובן בלי לעשות רעש מידי
אנונימי
העניין בהדר זה שזה מקום ידוע של עסקאות סמים, פשע, זנות.. אז אנשים חוששים. אבל אם אתה בבגדים נקיים, נראה הגון, סיכוי יותר גבוה שיביאו לך. תשב בקרבה לחנויות והמרכזים המסחריים, יש את בית הקרנות למטה ברחוב הרצל שיש שם רחבה גדולה ומקדולנדס ובתי קפה וחנויות
אתה יכול לשבת שם בצד, לא תפריע לאף אחד גם יהיה לך צל ומי שירצה ויוכל אז יעזור לך
בהצלחה
אתה יכול לשבת שם בצד, לא תפריע לאף אחד גם יהיה לך צל ומי שירצה ויוכל אז יעזור לך
בהצלחה
אנונימית
שואל השאלה:
ואו תודה רבה הייתי שמח שנהיה בקשר פה אם כמובן תוכלי לצאת מאנונימית אשמח
ואו תודה רבה הייתי שמח שנהיה בקשר פה אם כמובן תוכלי לצאת מאנונימית אשמח
אנונימי
מעדיפה שלא כי לא מעוניינת שאנשים ידעו פה מאיפה אני
אבל אתה יכול לרשום פה ואני אקבל התראות ואענה לך
אבל אתה יכול לרשום פה ואני אקבל התראות ואענה לך
אנונימית
שואל השאלה:
אה טוב אין בעיה בעוד יומיים אשלח הודעה לפה אני מאוד מקווה שהסופה שתגיע לא תישאר עד שלישי חח
אה טוב אין בעיה בעוד יומיים אשלח הודעה לפה אני מאוד מקווה שהסופה שתגיע לא תישאר עד שלישי חח
אנונימי
באותו הנושא: