8 תשובות
מה שאת מרגישה
סתם תעשו משהו אבל זכותך עם באלך להביא לו משהו לכי על זה
שואל השאלה:
יש לכם רעיון למה להביא/ להכין?
שוקולד וסקס יספיקו.
4AM
אולי סתם תלכו ביחד ותקנו קפוצון אותו דבר סוג, תלכו לסרט, תאכלו משהו, כזה סוג?
בשביל החבר לוולנטיין:
תעשי מכתב עם מעטפה במעטפה תשימי סוכריה על מקל ותירשמי לו בפנים ,אתה מתוק כמו סוכריה או אתה הפכת את החיים שלי לסוכריה.. ושיהיה לנו עוד מלא שנים מתוקות ביחד.ושניהיה דביקים כמו סוכריה על מקל :)
ותציירי מלא סוכריות קטנות צבעוניות או לבבות ונשיקות עם עטים צבעונים/טושים על דף המכתב
חח ילדותי אבל חמוד ורומנטי
אה ותשימי בפנים גם שטר של 100 שקל או של 200 שקל
אנונימית