5 תשובות
מתחילים שיעורי נהיגה
אם אתה 16.6 אתה יכול להתחיל שיעורי נהיגה.
יאא מזל טוב
פותחים אתר של משרד הרישוי, ממלאים טופס ירוק וקובעים תור לבדיקת ראיה באחד מהמקומות המורשים
יש לך בהלפרין בקניון מלחה אם אתה גר בירושלים
בהצלחה
שואל השאלה:
תופס ירוק זה לפניי התיאוריה
אנונימי
כן אצה עושה טופב ירוק הוא כבר דיגטלי אז פשוט תחפש בגוגל
ותידה בדעקת ראיה שהיא האישור הבופי בטופס הירוק שאתה יכול להתחיל ללמוד
וכשאתה מסיים אם אתה 16 וחצי אצה יכול למצוא מורה לנהיגה ולקבוע