5 תשובות
לקום כבר 8.30
א. למה שתירדם יש בית-- אה נכון שביתה
ב. אוי ואבויייייי אתה בסדר? אתה יכול לשים אוזניות עם מוזיקה מרגיעה, לשים שמיכה, או לצאת החוצה ולהגיד להם להפסיק.
ג. אם אתה מודאג כי הם רבים, תדבר איתם על זה. מותר להם לריב ולשחרר קיטור אבל לא אם הם עושים את זה לעיתים קרובות מידי כדאי שתנסה לפתור את זה - ואם אתה לא מצליח לבד, תפנה ליועצת או משהו כזה.
תשים שירים ותלך לבדוק מה קורה איתם
שואל השאלה:
איך ישנים עם שיריפ
אנונימי
שואל השאלה:
מעניין לי תתחת מהם אני רק רוצה לישון!!!!
אנונימי