התחברות
הרשמה
תהיה שביתה גם בחטיבות ביינים?
5 בפברואר 2023, 00:22
חטיבת ביניים
שביתה
3 תשובות
לא(סמיילי עצוב)
T
TheBootySnatcher
לא
T
The Real SpiderMan
לא ניראלי
מ
מירב צרפתי מהטיקטוק
באותו הנושא:
יש שביתה בחטיבות ביינים או לא??
מי שלומד בחטיבת ביינים לא יכול להסתובב בחטיבה העליונה?
השביתה שכנראה תהיה מחר זה גם לחטיבות ביינים או רק לתיכונים?
מתי זה חטיבת ביינים ותיכון ויסודי איזה כיתות וגילאים?:
יש לי ראיון לחטיבת ביינים איך להירגע?
מה חשוב כל כך החטיבת ביינים לתיכון ?
מהזה אומר חטיבה ביינים עצמאית?
למה לא דוגאים לנו ? (חטיבת ביינים וכיתה י)
עוד כמה ימים לא כולל שבתות ולגים נגמר הלימדים לחטיבת ביינים
אני עולה מחר לחטיבת ביינים ופוגשת ילדים מבית ספר הקודם קודם...
מחר יש בית ספר לחטיבת הביינים ותיכון או לא כי ראיתי שבמקו רשמו שיש שביתה מחר.