4 תשובות
ככה זה אנשים, אין מה לעשות
תמיד יהיה להם מה להגיד
אל תתייחסי, בא מקנאה פשוט.
דבר ראשון תיפטרי מהחברה הזאת דבר שני תסבירי לאבא שלך שזה לא נעים לך
את גאה בעצמך? את אוהבת את הדרך שלך? יופי.
את לא צריכה להתייחס לדעות של אנשים
תמיד יהיה להם מה לומר