4 תשובות
לנתק קשר. חברה שלא שווה להיות לידה.
תמצאי לך חברה אחרת שבאמת יהיה אכפת לה ממך.
תמצאי לך חברה אחרת שבאמת יהיה אכפת לה ממך.
תגידי לה ביי ביי זאת לחלוטין חברות לא בריאה את לא כאן כדי שהיא תרים לעצמה את לא מקפצה בשביל אף אחד, עם היא לא יודעת לפרגן לך בתור החברה שלך והיא מסתכלת רק על עצמה זה ביג no no
פשוט לא לדבר עד שהיא תבין שאת לא שם יותר.
היא שואלת למה - תעני למה
היא שואלת למה - תעני למה
לא שווה אותך ואת מי שאת החיים ממשיכים הלאה.. תגידי לה ביי ביי
באותו הנושא: