16 תשובות
בטח
יאפ
היום הם יותר מביכים אבל כן
היום הם יותר מביכים אבל כן
אנונימית
כן
עדיין
עדיין
שואל השאלה:
יותר?
יותר?
כןכן
אנונימית
זה כמו אבולוציה זה לא נגמר
רק בבית ספר שלי יש 9 מהשכבה
שלא נדבר על ט
שלא נדבר על ט
אנונימית
כן ותמיד יהיו
אני מקווה לפחות
צריך קצת גיוון אי אפשר שהאוכלוסייה פה תהיה בנויה בעיקר מערסים וצאחלות זה גיהנום
אני מקווה לפחות
צריך קצת גיוון אי אפשר שהאוכלוסייה פה תהיה בנויה בעיקר מערסים וצאחלות זה גיהנום
שואל השאלה:
אני מץ על התגובות פה
אני מץ על התגובות פה
כן, בעיקרון יש שם ערסים אבל רוב הערסים הולכים אחרי איזה שעה כי אין להם מה לחפש שם...
שואל השאלה:
הם שם כדי לעשן בגג
הם שם כדי לעשן בגג
הלוואי שישארו אחרי זה העולם יהיה משעמם וגם כיף איתם המוזרות שלהם מספקת
שואל השאלה:
מסכים^
מסכים^
אנחנו עדיין פה ;)
יש אבל יש הרבה ערסים שבאים לצחוק עליהם
אני סנטרר
ורק שתדעו שיש מלא ילדי סנטר מביכים אבל יש גם כאלה שהם אחלה יש גם ערסים שהם מביכים זה לא כל הילדי סנטר
ורק שתדעו שיש מלא ילדי סנטר מביכים אבל יש גם כאלה שהם אחלה יש גם ערסים שהם מביכים זה לא כל הילדי סנטר
באותו הנושא: