התחברות הרשמה

האם קיימים כאן ילדי סנטר?

14 בדצמבר 2022, 04:20
ילדי סנטראימופריקים    
8 תשובות
כן
אנונימי
פה ברור שיש אבל ישנים כנראה
Z
ZORGLUB
כן
R
Ryuk1234
אני שונאת את ההגדרה המומצאת הזאת.
!
!!I'm pickle rick
שואל השאלה:
אז איך לקרוא לזה^
אנונימית
כן
ק
קילרקווין
כן
H
Helena_213
כע כנראה
D
Dilenn
באותו הנושא:
עדיין קיימים ילדי סנטר?
עדיין קיימים ילדי סנטר שהולכים למפגשים ויושבים במחששה?
איך ילדי הסנטר נהיים ילדי סנטר?
כמו שיש ילדי סנטר בדיזנגוף סנטר למה אין ילדי סנטר בבילו סנטר?
אפשר להבין למה הסטיגמה של ילדי סנטר עדיין קיימת?
ילדי סנטר מודעים לזה שהם ילדי סנטר?
למה ילדי סנטר קיימים?
אנשים שגרים בצפון/דרום גם אצלכם קיים המושג ילד/ת סנטר או שזה רק במרכז??
ילדי הסנטר של תחילת השנות ה-2000 הם עדיין ילדי סנטר היום?
איזה סטיגמות קיימות על ילדי סנטר?
הייתם פוסלים כחברים ילדי סנטר רק כי הם ילדי סנטר?