13 תשובות
לא את לא נחשבת זולה.
זכותך להפגש איתו אחרי שבועיים ומלא אנשים נפגשים אחרי שבועיים ואפילו לפני
לא
אם את רוצה זכותך להיפגש זה ממש לא זולה
מה פתאום את לא זולה וקלה להשגה, שבועיים זה המון זמן ולרוב אנשים יוצאים לדייט בפחות. אם לדעתך הגיע הזמן ואת מרגישה איתו בנוח בכדי לצאת לדייט, אני לא רואה פה שום בעיה ואפילו כדאי בשביל לא לפספס. אל תתעסקי במה שאחרים חושבים, תעשי מה שנראה לך הכי לנכון ומה שיעשה לך הכי טוב.
בהצלחה בדייט, תהנו ;)
גם אם היית יוצאת איתו ושוכבת איתו אחרי יום זה לא, את לא חפץ שיש לך מחיר, תפתחי עמוד שדרה ואל תכתיבי את החיים שלך לפי מה שאתרים חושבים או אומרים
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם הורדתם ממני משמעותית את הלחץ❤
אנונימית
היום דווקא זה הפך לנורמה, להתלבש חשוף, מצעדי בושה, להיות זולה היום מבחינת החברה זה הפך לדבר טוב. החברה מתקלקלת מרגע לדודלי
שואל השאלה:
אני לא זולה ומבחינתי זה לא דבר טוב.
אנונימית
לצאת עם מישהו בתקופת בית ספר שזה אומר גיל מאוד צעיר זה נקרא זולה צר לי אבל ככה זה
לא זולה ולא בושה, זה שבועיים של דיבורים, זה די בסדר בשביל לצאת לדייט
אני מדבר עובדות ואתם נותנים לי מינוסים, איזו הזיה
^ לא הכל זה הנאה בחיים, אלא אם כן אתה הדוניסט
תעשי מה שאת אוהבת ותלבשי מה שנוח לך, את צריכה להפסיק מחשבות שליליות לגבי עצמך, ובעיקר אנחנו צריכים להתעלם מאנשים אנפלבתים שמפיצים רעל ושנאה
בהצלחה
אנונימית
אני לא מתיימר להיות צדיק, למה בולשיט? אתה לא חושב שגיל בית ספר זה גיל מוקדם מדי?