12 תשובות
כן
שואל השאלה:
הוא נחשב מהגדולים או הקטנים בשנה הזאת?
אנונימית
את יודעת עכשיו שאת אומרת את זה,
פתאום הזכרת לי שאני בן שמונה עשרה.
וכאילו מה, איך הזדקנתי כל כך מהר מה קורה פה
בן 18 כן, יהיה השנה (2023) בן 19.

וכן נחשב מהקטנים כי אוקטובר זה לקראת סוף השנה האזרחית
תלוי אם הוא עדיין בביהס אז הוא מהגדולים בכיתה
אם בכללי, אז מהקטנים כי אוקטובר זה חודש עשירי,בסוף שנה לועזית.
כן
כן, יחגוג השנה באוקטובר 19