7 תשובות
כלום
כלום סתם הרגשה של כלא
שואל השאלה:
איזו סיבה?
איזו סיבה?
^אוי אני מסוקרנת
אנונימית
כלום
איזה מגניב הוא נולד שנה אחרי קום המדינה חחח
הון שלטון עולם תחתון
אנונימי
באותו הנושא: