6 תשובות
חופש התנועה (ללא מחוסנים)
זה פוגע למחוסנים בבטיחון ההבריאותי שלהם
אבל ללא מחוסנים זה פגיעה חמורה בדמוקטיה ובחופש
אנונימי
זכות לשוויון, חופש
שואל השאלה:
אנונימי^^
איך זה פוגע בביטחון הבריאותי של המחוסנים?
אנונימית
אם הם לא ילדמו מהבית כאילו (הלא מחוסנים)
התייחסתי ל2 המקרים
המצב היום
והמצב שאת מדברת עליו
וכמובן שעדיף את המצב היום
אנונימי
כן אם הלא מחוסנים ילמדו בבית ספר אז הם יפגעו בזכות של המחוסנים לבריאות ביטחון ושלמות הגוף. דרך אגב שכחתי להוסיף, זה שהלא מחוסנים לומדים בבית זה פוגע בזכות לפרטיות שלהם כי עכשיו כולם יודעים שהם לא מחוסנים.