התחברות
הרשמה
אמרתי לאמא שלי שאני רוצה לרדת מ4 יח ל3 והיא מאיימת שהיא תיקח לי את הטלפון
היא חושבת שזה בגלל שאני כל הזמן בטלפון אבל זה בגלל שכל הלימודים חוזרים אותי ואין לי כוח להשקיע יותר מה לעשות?
2 בפברואר 2023, 20:23
אמא
טלפון
עצבים
תשובה אחת
תגידי לה שלא כולם צריכים להיות ב5 יחידות וזה בסדר. כמה יחידות היא עשתה? מה הציון? היא זוכרת בכלל? בדיוק
L
Luigi says
באותו הנושא:
אמרתי לאמא שלי שאני רוצה לצבוע את השיער והיא פשוט אמרה לי בפנים מה אתה בת?
אמרתי הרגע לאמא שלי שאני רוצה לעבור לפנימייה והיא לא לקחה אותי ברצינות
אמרתי לאמא שלי שאני רוצה להיות דוגמנית והיא אמרה לי לרדת מזה
הגיוני שאמרתי לאמא שלי שאני רוצה לנסות לעשן והיא נתנה לי לנסות איתה?
אם סיפרתי לאמא שלי שאני רוצה לעשות ניתוח אף והיא אמרה..-
אני רוצה לרדת במשקל, אמרתי לאמא שלי והיא אמרה שהיא לא תסכים לי דיאטה,אז החלטתי לעשות ספורט.
אמרתי לאמא שלי שאני רוצה לקנות משהו והשליח יגיע מחר היא אמרה לא מחר אמרתי לה
היום אמרתי לאמא שלי שאני אעשה קעקוע והיא אמרה לי שאני אחפש דירה אחרת
אמרתי לאמא שלי שאני רוצה להכין פסטה והיא אמרה לי- למה דווקא פסטה, רוצה עוד להשמין? (בבקשה תעזרו יש המשך)
אני אמרתי לאמא שלי מתישהו שאני רוצה לעשות גבות והיא התעלמה כאילו היא לא רוצה, ואני ממש רוצה לעשות (14)
אמרתי לאמא שלי שאני לא הולך בראשון בספטמבר ללימודים והיא יצאה עליי