5 תשובות
ללא ספק כן, תקשורת זה חשוב.
כן, כנות זה תמיד טוב
לא אל
כן הכי כן פשוט תגיד לה מה אתה מרגיש
דבר איתה ותגיד לה בדיוק מה אתה מרגיש
באותו הנושא: