5 תשובות
זה סבבה, אפילו ממש חמוד
בטח שזה סבבה
הייתי שמח לקבל הודעה כזאת ממישהי שאני בקטע איתה
הייתי שמח לקבל הודעה כזאת ממישהי שאני בקטע איתה
זה מעולה
מה הבעיה? זה סבבה לגמרי לשלוח את זה תשלחי
שואל השאלה:
על החיים ועל המוותת
על החיים ועל המוותת
אנונימית
באותו הנושא: