67 תשובות
כי לא אכפת להם
אבל אפשר להציע להם את זה
אבל אפשר להציע להם את זה
יואו היום היום הולדת שלי
נוכל הסטיפס?
אנונימית
כן יהיה כמו היום הולדת המיקמק שאתה מקבל כובע יום הולדת ובית עוגה
תכלס אבל מה ציפית שיעשו ישלחו משתמש ותיק שיבוא אלייך עד הבית עם עוגה ובלונים?
וואי זה באמת רעיון טוב
וואי באנת צריכים לעשות משו
באמת*
אם מישהו ממנהלי סטיפס רואה את זה ואוהב את הרעיון, אני פנוי. וגם אבקש פחות כסף מאחרים(אולי)
כי לא אכפת להם מאנשים בכללי אז נראה לך יעשו משהו ליום הולדת?
אני בעד שמתי שיש יום הולדת למשתמש/ת מהאתר אז מתי שהם יכנסו בפעם הראשונה ביום ההולדת שלהם לאתר מערכת סטיפס תתחיל להשמיע את השיר "היום יום הולדת" ויהיה ניתן לבחור באחת מהשפות האלו(עברית,ערבית,רוסית,ספרדית,אנגלית) לאחר מכן אותו משתמש יקבל 10+ נקודות אמינות והפרופיל יהיה מקושט בנצנצים בלונים וכדומה
נ.ב אני גאונה
נ.ב אני גאונה
תאמת רעיון גאוני
איך עד עכשיו לא חשבו על זה
נקודות אמינות על מה
אנונימית
^^^^^אהבתי את הקטע של הבלונים והנצנצים בפרופיל כשיש יום הולדת כמו בסנאפצט
ליטרלי היא כתבה מה היא רוצה שיהיה אז מה זה מה את מצפה שיהיה
זה מיותר ממש בגלל שאפשר לשנות את תאריך הלידה שלך מתי שבא לך
תכלס אבל פסדר עדיין אפשר לעשות
תחשבו קצת בהיגיון
נגיד אצלי התאריך אמיתי הייתי שמחה אם היה משהו של יומהולדת
רק עכשיו קלטתי שקוראים לך קניה ווסט זה אחלה שם
היום היומולדת שלי
מזל טוב
חחחחחחחחח
דווקא הם כן! הם משנים לך את הגיל באודות, וזה נחמד ועצוב בו זמנית.
דווקא הם כן! הם משנים לך את הגיל באודות, וזה נחמד ועצוב בו זמנית.
שאלה טובה
מה אתה רוצה שהם יעשו
היומולדת שלי היום
הם עושים לא הסתכלת מאחורי הדלת שלך בשעה האחרונה? הנאמנים מחכים לך עם עוגה ונרות יאללה לך
יואו שיעשו נאמן ליום או שלא יוכלו להוריד לך נקודות אמינות ליום
כמו שבמיקמק יש מנוי יומי
כמו שבמיקמק יש מנוי יומי
אה נכון הם יחגגו לי
תכלס
אני מציע שישלחו לך ברכה מהמערכת ויהיה לך יום שלם שתוכל לעבור על החוקים ולא יורידו לך כלום או יחסמו אותך
אני מציע שישלחו לך ברכה מהמערכת ויהיה לך יום שלם שתוכל לעבור על החוקים ולא יורידו לך כלום או יחסמו אותך
שואל השאלה:
שהפרופיל ינצנץ בסגול או משהו
שהפרופיל ינצנץ בסגול או משהו
אנונימי
מה אתה רוצה שהם יעשו יגידו לכל המשתמשים ''כולם להיות ילדים טובים ולהגיד מזל טןב לאנונימי''
מה אתה רוצה שהם יעשו? ישלחו לך נאמנים עם פרחים ועוגה הביתה?
כי זה מיליון אנשים אולי
זה רעיון טוב
כי לא אכפת להם?
כאילו זה לא מועיל ודברים שלא מועילים אבל רוצים לא יקרו וגם אם זה מועיל, אם זה לא קשור לשאלות ותשובות זה לא יקרה צריך להגיד תודה שבכלל יש לנו צ'אט פרטי
וגם כל אחד יכול לשנות את הגיל שלו מתי שהוא רוצה וכמה שהוא רוצה אז אותו אדם יכול להיות עם הסגול נצנץ הזה לנצח
כאילו זה לא מועיל ודברים שלא מועילים אבל רוצים לא יקרו וגם אם זה מועיל, אם זה לא קשור לשאלות ותשובות זה לא יקרה צריך להגיד תודה שבכלל יש לנו צ'אט פרטי
וגם כל אחד יכול לשנות את הגיל שלו מתי שהוא רוצה וכמה שהוא רוצה אז אותו אדם יכול להיות עם הסגול נצנץ הזה לנצח
הדבר היחיד שסטיפס עשו ליומולדת שלי זה לנדות אותי מחברים לעט והיא מדברת על מתנות
שיעשו כמו יום מיקמק או יתנו לך למחוק משתמש אחד (אם זה היה קורה לא הייתי שורד כאן שלוש חודשים)
למה שכן יעשו
הייתי הנעיצה המאה
למה שיהיה להם אכפת
כי הם לא יודעים בכלל שיש לך יום הולדת
כי יום הולדת זה סתם
למה ציפית שנדב דפני יבוא לך הביתה עם עוגה ובלונים וישיר לך היום יום הולדת?
שיעשו כמו שגוגל עושים..
שיעשו בלונים על הקיר..
שיעשו בלונים על הקיר..
כי כולם מזייפים את התאריך לידה שלהם וההנהלה יודעת את זה
נכון לפחות שיעשו איזה משהו קטן
חחח יגנוב למה שיעשו
דווקא יכול להיות מצחיק
חברים, אני לא חושבת שהבנתם.
ואם כן, אז הבדיחות שלכם נואשות.
היא התכוונה שסתם יהיה איזה משהו
במסך פתיחה (קישוטים וצבעים..)
ואין לי מושג, אפשר להציע את זה לנאמן
ואם כן, אז הבדיחות שלכם נואשות.
היא התכוונה שסתם יהיה איזה משהו
במסך פתיחה (קישוטים וצבעים..)
ואין לי מושג, אפשר להציע את זה לנאמן
כי למי אכםת
אני מתה מצחוק אני לא נושמת ממי שרשם מה אתה רוצה שהם יעשו ישלחו לך נאמנים עם פרחים ועוגה הביתה חחח
זה באמת רעיון ממש טוב מקווה שיראו את זה ויעשו משהוו זה יהיה ממש מגניב
לתת למי שיש יום הולדת תג כלשהו ליום אחד או קישוט ליד השם בכל תשובה שיענו באותו היום זה מגניב שיראו את זה
לתת למי שיש יום הולדת תג כלשהו ליום אחד או קישוט ליד השם בכל תשובה שיענו באותו היום זה מגניב שיראו את זה
זה לא פייסבוק
נכון הם צריכים לשים בלונים
יאלה מה אתם עפים סה"כ אתר שאלות ותשובות
את יוכולה להציע להם את זה
אמן
והיום היומולדת שלי אז בכלל
והיום היומולדת שלי אז בכלל
מאותה סיבה שאתה לא עושה להם נראלי חח
בושה סטיפס
אוף אבל האמת בקשר לתגובה הראשונה כן בא לי שהם יביאו לי עוגה הביתה ופרחים ופרה כי פרות הם חמודות ואפעם אין לי כוח להכין עוגה
אז זה נוכל הסטיפס או לא?
אנונימית
שואל השאלה:
לא^
הייתי dancer bear
תודה על 230+ נעצים אגב
בכל השנים שלי באתר לא השגתי ככ הרבה נעצים
לא^
הייתי dancer bear
תודה על 230+ נעצים אגב
בכל השנים שלי באתר לא השגתי ככ הרבה נעצים
אנונימי
שואל השאלה:
סורי על הדילאי בחלוקת הפרחים
נ.ב מי רוצה להיות האחרון?
סורי על הדילאי בחלוקת הפרחים
נ.ב מי רוצה להיות האחרון?
אנונימי
באהבה חמוד
חח עמדתי להגיד לך כל הכבוד על זה, הרסת
חח עמדתי להגיד לך כל הכבוד על זה, הרסת
אניי