12 תשובות
אני לא אדבר על מוזר או לא מוזר אבל כל עוד זה נשאר רק בגדר משיכה ואת לא מתכוונת לצאת ערבי שמראש את יודעת שהוא פרימיטבי ושמרת אז בסדר.
זה מאוד מסוכן עבורך, במיוחד אם את יהודיה
אנונימית
קצת לדעתי כי זה טוקסיק בטירוף.
זה קצת מוזר .
את יודעת שערבים הם האויבים שלנו נכון אם את יודעת את זה והמחשבות שלך לא הולכות למקומות אחרים אז סבבה מה זה משנה
לא
אנונימית
^^מה את בת 9? מה זה ערבים הם האוייבים שלנו?
ערבים הם לא האוייבים שלך.. הם אזרחים שחיים איתך במדינה ופשוט ממוצא שונה ובעלי דת ואמונות שונות.
מה לגבי רופאים ערבים? נהגי אוטובוס ערבים? שיפוצניקים? מורים? נותני שירות?הם לא האוייבים שלך.
אנונימית
^ נשמה ערבים הם כן האויבים שלנן אין שום ערבי שאפשר לבטוח בו הם הורגים את החיילים שלנו בלי לחשוב פעמיים הם רצחו את דוד שלי ערבי גבר זה ערבי בקבר!!!!!
אני ממש מצטערת על דוד שלך אבל מה שאת עושה זו הכללה.
לא יודעת מה איתך, אבל המורה שלי לערבית והרופא עור ועיניים שלי מאוד נחמדים ולא נראים לי כמו מהווי איום שאני צריכה להתייחס אליהם כאוייבים שלי
אנונימית
ערבי גבר זה ערבי בקבר
אז תצאי עם יהודי דתי מזרחי
באלה אין את החלק של הלהכות נשים
אנונימי