20 תשובות
לא, לכל אחד יש טעם שונה.
לא גם אני ככה :)
לא
לא.
הגיוני
גם אני ככה
לא למה שזה יהיה מוזר ח ח ח
גם אני ככה בדר''כ, לא מוזר
לא מוזר בכלל. ככה גם אני לול
הכי לא
אני נמשכת רק לאמריקאים, עם שיער חום או בריטים
לא מוזר.
כל אחד והטעם שלו לא נעלבתי או משהו
ממש לא מוזר
לא גם אני לפעמים נימשכת יותר פעם ככה פעם ככה פעם ככה זה תלוי כל המיכלול של הבנאדם לא רק הצבא שיער
אנונימית
ממש לא. גם אני ככה
לא
חח לא מוזר
לא