12 תשובות
שואל השאלה:
כי זה ממש קשהה ויש לי מבחן ביום חמישי ואני לא יודעתת
כי זה ממש קשהה ויש לי מבחן ביום חמישי ואני לא יודעתת
אנונימית
past simple זה על פעולה פשוטה שקרתה בעבר.
past progressive זה על פעולה ממושכת שקרתה בעבר - לדוגמא צפיתי כל הלילה בטלוויזיה
i was watching tv all night
past progressive זה על פעולה ממושכת שקרתה בעבר - לדוגמא צפיתי כל הלילה בטלוויזיה
i was watching tv all night
אנונימי
קודם תנשמי ותרגעי
past progressive זה פעולה ארוכה שמתרחשת באותו הזמן שפעולה קצרה מתרחשת. לדוגמה: while i was watching the tv, my mother entered the house. הפעולה הארוכה תמיד תכתב עם was/were בהתאם לגוף+ing+v1 והפעולה הקצרה תכתב כ-v2 רגיל
past simple זו פעולה רגילה שקרתה ונגמרה, לדוגמה: i ate the apple.
past progressive זה פעולה ארוכה שמתרחשת באותו הזמן שפעולה קצרה מתרחשת. לדוגמה: while i was watching the tv, my mother entered the house. הפעולה הארוכה תמיד תכתב עם was/were בהתאם לגוף+ing+v1 והפעולה הקצרה תכתב כ-v2 רגיל
past simple זו פעולה רגילה שקרתה ונגמרה, לדוגמה: i ate the apple.
^תודה על החידוד.
אנונימי
שואל השאלה:
לא הבנתי...
אף פעם לא כתוב לי דברים כאלה וזה עדיין יוצא פסט פרוגרסיב
נגיד כתוב לי we were walking home when it started to rain
איך זה פסט פרוגרסיב?
לא הבנתי...
אף פעם לא כתוב לי דברים כאלה וזה עדיין יוצא פסט פרוגרסיב
נגיד כתוב לי we were walking home when it started to rain
איך זה פסט פרוגרסיב?
אנונימית
שואל השאלה:
וגם shai was driving?
זו פעולה קצרה וזה עדיין פסט פרוגרסיב
וגם shai was driving?
זו פעולה קצרה וזה עדיין פסט פרוגרסיב
אנונימית
אל תסתכלי על מה שאני כתבתי אלא על מה שtrust no one כתב
אנונימי
שואל השאלה:
^התסכלתי אבל זה עדיין לא מובן ליי
^התסכלתי אבל זה עדיין לא מובן ליי
אנונימית
2 המצבים שרשמת הם נכונים...
ברוב המשפטים זה עם פעולה קצרה בתוך המשפט, אבל את יכולה לראות במשפט שרשמת: shai was driving, שזאת פעולה ארוכה, הוא נוהג במשך זמן, נהיגה זאת פעולה ארוכה...
גם אפשר לזהות progressive לפי התבנית ברשמתי למעלה: was/were+v1+ing
ברוב המשפטים זה עם פעולה קצרה בתוך המשפט, אבל את יכולה לראות במשפט שרשמת: shai was driving, שזאת פעולה ארוכה, הוא נוהג במשך זמן, נהיגה זאת פעולה ארוכה...
גם אפשר לזהות progressive לפי התבנית ברשמתי למעלה: was/were+v1+ing
שואל השאלה:
אבל יש לי המון שאני צריכה להשלים אם זה פסט פרוגרסיב או פסט סימפל
אבל יש לי המון שאני צריכה להשלים אם זה פסט פרוגרסיב או פסט סימפל
אנונימית
תשלחי את אחד התרגילים, אני אנסה לעזור
שואל השאלה:
זה נגיד
זה נגיד
קישורים מצורפים:
אנונימית
באותו הנושא: