12 תשובות
שואל השאלה:
כי זה ממש קשהה ויש לי מבחן ביום חמישי ואני לא יודעתת
אנונימית
past simple זה על פעולה פשוטה שקרתה בעבר.
past progressive זה על פעולה ממושכת שקרתה בעבר - לדוגמא צפיתי כל הלילה בטלוויזיה
i was watching tv all night
אנונימי
קודם תנשמי ותרגעי
past progressive זה פעולה ארוכה שמתרחשת באותו הזמן שפעולה קצרה מתרחשת. לדוגמה: while i was watching the tv, my mother entered the house. הפעולה הארוכה תמיד תכתב עם was/were בהתאם לגוף+ing+v1 והפעולה הקצרה תכתב כ-v2 רגיל
past simple זו פעולה רגילה שקרתה ונגמרה, לדוגמה: i ate the apple.
^תודה על החידוד.
אנונימי
שואל השאלה:
לא הבנתי...
אף פעם לא כתוב לי דברים כאלה וזה עדיין יוצא פסט פרוגרסיב
נגיד כתוב לי we were walking home when it started to rain
איך זה פסט פרוגרסיב?
אנונימית
שואל השאלה:
וגם shai was driving?
זו פעולה קצרה וזה עדיין פסט פרוגרסיב
אנונימית
אל תסתכלי על מה שאני כתבתי אלא על מה שtrust no one כתב
אנונימי
שואל השאלה:
^התסכלתי אבל זה עדיין לא מובן ליי
אנונימית
2 המצבים שרשמת הם נכונים...
ברוב המשפטים זה עם פעולה קצרה בתוך המשפט, אבל את יכולה לראות במשפט שרשמת: shai was driving, שזאת פעולה ארוכה, הוא נוהג במשך זמן, נהיגה זאת פעולה ארוכה...
גם אפשר לזהות progressive לפי התבנית ברשמתי למעלה: was/were+v1+ing
שואל השאלה:
אבל יש לי המון שאני צריכה להשלים אם זה פסט פרוגרסיב או פסט סימפל
אנונימית
תשלחי את אחד התרגילים, אני אנסה לעזור
שואל השאלה:
זה נגיד
אנונימית