15 תשובות
wtf מי משתמש בחרא הזה, אני גר בארצות הברית ואין לי שמץ מה זה אומר
שואל השאלה:
ליטרלי אוף אבל יש לי מבחן מחר
אנונימית
שואל השאלה:
אני ככ עומדת להיכשלל
אנונימית
ניסית גוגל?
זה פשוט לדעת איך להשתמש במילים זה פחות חוקים
EZ2
ללמוד אנגלית בישראל זה פשוט מעפן, מלמדים דברים כל כך לא קשורים, כן מלמדים דברים סבבה, אבל זה עדיין מעפן, כשרק עברתי לחול, אז האנגלית שלי הייתה פח, הייתי ארבע יחל בארץ, ובחצי שנה למדתי פי 2 ממה שלמדתי ב9 שנים בישראל.
שואל השאלה:
וואי אוף החוואי עליי
אנונימית
שואל השאלה:
אני 4 יחל עכשיו ובאמת שזה שטויות האנגלית שלי די טובה זה מה זה לא פייר
אנונימית
שואל השאלה:
אני לומדת אנגלית ספרותית אני ככ לא צריכה את זהה
אנונימית
pres prog
i am פועל+ing
we/they/you are
he/she/it כולם עם הפועל וing
דוגמה
you are playing music
past prog
i/he/she/it was
you/we/they were אותו הדבר עם הפועל ing
דוגמה
he was asking about you
futre simple
i/you/we/they/he/she/it will ופועל בלי תוספת
דוגמה
you will do the homework
קחי בחשבון שיש עוד חוקים זה רק הבסיס
החוקים האחרים תקפים יותר לפעלים ספציפיים אבל זה הבסיס
אין לי פה את המחברת עם החוקים מולי ככה שיכול להיות שאולי אפספס כמה דברים אבל אנסה באמת כמה שאוכל לעזור.

אז אתחיל ככה
present progressive שזה בעצם בעברית הווה ממושך, מדבר על מצבים/מקרים בהם יש פעולה ממושכת בהווה (שקורית לאורך זמן מתמשך, נגיד משעה כזאת עד כזאת). לדעתי גם משתמשים בזמן הזה בעיקר כדי להדגיש את משך הזמן של ביצוע הפעולה, את עצם כך שנמשכה זמן מה.
בהווה ממושך מבחינת תחביר כותבים את אחרי הגוף ולפני הפועל את ה-be ולפועל מוסיפים ing, מה זאת אומרת?
קודם כל נסביר מהו פועל העזר be.
בשפה האנגלית קיים פועל עזר be, שבעצם מתחלק לשלושה פעלי עזר: am, is, are. כל פועל עזר משתייך באופן קבוע לגוף/גופים מסויימים.
לגוף i (אני) - משתייך פועל העזר am.
לגופים he, she, it (גופי היחיד חוץ מ-"אני") - משתייך פועל העזר is.
לגופים you, we, they (גופי הרבים) - משתייך פועל העזר are.
משפטים מורכבים מקודם כל גוף, אחר כך פועל (עזר או רגיל או גם וגם) ואחר כך כל שאר המשך המשפט אם קיים.
אז הווה ממושך ייכתב למשל כך:
i am doing my homework
יש פועל עזר (am), יש את הפועל do עם תוספת של ing, וזה איך תבניתית קיים הזמן הזה.

מקווה שעזרתי, את הזמן האחרון אני לא יודעת, וכרגע גם חייבת ממש לישון, שיהיה בהצלחה, מאמינה שהכל יהיה טוב לא משנה מה יהיה בסוף❤
שואל השאלה:
וואו תודה רבה לכולם ראיתי רק עכשיו שאני כבר אחרי המבחן, הלך לא טוב):
אנונימית
בכיף 3>
ו-וואי איזה באסה, אבל אל תדאגי, יהיה בסדר, זה מבחן אחד ועוד הרבה יכול להשתנות. יש עוד מלא הזדמנויות לשפר וחוץ מזה אל תשכחי שזה בסופו של דבר רק מבחן ומשהו שחלף ויחלוף, ומבינים וציונים זה לא הכל בחיים, וזה בסדר גם לא להצליח ולהיכשל.
באמת אומרת לך אל תקחי את זה קשה, אני מבינה שזה יכול להיות חשוב, אבל יש דברים בחיים חשובים ומשמעותיים יותר, ולא איזה סתם מבחן.
אומרת מישהי שבעבר כל חייה בערך היו רק הלימודים.
רק תנסה לקחת את זה אליך, ולהבין שזה לא סוף העולם ושהכל טוב :)
שיהיה בהצלחה בהמשך בכל 3>>
שואל השאלה:
תודה רבה!3>
אנונימית
:)) 3>