9 תשובות
אתה יודע מה ההבדל בין מוטיבציה למשמעת?
מוטיבציה זה לעשות משהו שאתה יודע שאתה צריך לעשות ולאהוב את זה.
משמעת זה לעשות משהו שאתה יודע שאתה צריך לעשות כאילו אתה אוהב את זה.
זה ההבדל. אם תדאג לעצמך בכל פעם שיש לך מוטיבציה אתה לא תגיע לשום מקום. אתה חייב להיצמד לתוכנית גם אם העולם מתהפך.
מוטיבציה זה לעשות משהו שאתה יודע שאתה צריך לעשות ולאהוב את זה.
משמעת זה לעשות משהו שאתה יודע שאתה צריך לעשות כאילו אתה אוהב את זה.
זה ההבדל. אם תדאג לעצמך בכל פעם שיש לך מוטיבציה אתה לא תגיע לשום מקום. אתה חייב להיצמד לתוכנית גם אם העולם מתהפך.
שואל השאלה:
בדיוק לתשובה ממך חיכיתי
אז אתה אומר לעשות לי כאילו לוז כזה של אימון ולא לזוז ממנו אף פעם?
בדיוק לתשובה ממך חיכיתי
אז אתה אומר לעשות לי כאילו לוז כזה של אימון ולא לזוז ממנו אף פעם?
אנונימי
לא בדיוק. אתה יודע איך נראה אורח חיים בריא? תנהל אחד כזה. גם אם זה מרגיש לך חרא ומבאס. כמו שאתה יכול להתרגל לאכול פיתות ושוקולודים אתה יכול להתרגל לאכול חביתות וחזה עוף. ואתה חייב לזכור דבר אחד. ברגע שתיצמד לדרך החדשה והמייאשת הזאת ותתחיל אשכרה לראות תוצאות תאמין לי שלא תירצה אף פעם להפסיק. תהייה לך מוטיבציה לשנים שלמות וכל שינוי קטן בגוף שלך ירגיש כמו פרץ דופמין ענקי.
וכמובן שזה לא אומר שאם יש לך מוטיבציה צריך להיפטר ממשמעת כן? משמעת זה עדיין חלק מזה. אתה מקדיש מהזמן שלך למשהו שאתה יודע שאתה חייב לעשות. גם אם כואבות לך הכתפיים והשרירים אתה תילך לאימון בכל מקרה כי אתה יודע שהדרך חשובה וחייב לעקוב אחרייה. שמח לשמוע שאני עוזר ונותן השראה. ❤
שואל השאלה:
אם ככה נראלי שהבנתי, תודה רבה לך
היית ממליץ לי לפנות למישהו שיכין לי תפריט? או שפשוט להתחיל לאכול דברים בריאים לעשות ספורט בלי לספור קלוריות וכאלה
אם ככה נראלי שהבנתי, תודה רבה לך
היית ממליץ לי לפנות למישהו שיכין לי תפריט? או שפשוט להתחיל לאכול דברים בריאים לעשות ספורט בלי לספור קלוריות וכאלה
אנונימי
זה מיותר אם אתה שואל אותי, גם תוכנית אימון היא מיותרת. העיקר שתימנע ממה שעושה לך לא טוב ואם אתה לא נמנע אז תהנה במינון.
שואל השאלה:
סגור, תודה רבה לך אח❤
אשמח אם תשאיר את העידכונים מהשאלה דלוקים שאם תיהיה לי שאלה אני יוכל לשאול אותך
סגור, תודה רבה לך אח❤
אשמח אם תשאיר את העידכונים מהשאלה דלוקים שאם תיהיה לי שאלה אני יוכל לשאול אותך
אנונימי
כמובן אפילו תשאל אותי בפרטי אם בא לך
שואל השאלה:
תודה לך
תודה לך
אנונימי
באותו הנושא: