9 תשובות
לא זה ולא זה
אם מרגישים אחד מהם עשית משהו לא חכם בשלב הזה
כשאתה נותן אגרוף אתה מסובב את היד שלך ברגע האחרון כדי לתת לכל האנרגיה לצאת קדימה. כל מה שאתה אמור להרגיש זה את העצמות של האצבעות השניות והשלישיות פוגעות ואת המתיחה הקטנה הזאת במרפק שבאה מהסיבוב המהיר של היד.
שואל השאלה:
איזה איזור צריך להרגיש?
איזה איזור צריך להרגיש?
אנונימי
זה גם תלוי איזה אגרוף. נגיד ואתה נותן וו ימני לבטן הגיוני שתרגיש את האנרגיה יותר באזור הגב והכתף. ואם אתה נותן אגרוף ימין ישר לבטן הגיוני שתהייה לך מתיחה בגב וגם במרפק וגם בכתף. בעיקרון אתה זורק את הכתף שלך כדי לזרוק את רוב האגרופים. אז הכתף משתתפת כמעט בכל אחד מהם.
שואל השאלה:
הכוונה שלי ביד עצמה איזה איזור צריך לא כשמביאים בוקס באמת
שמביאים כהדגמה
הכוונה שלי ביד עצמה איזה איזור צריך לא כשמביאים בוקס באמת
שמביאים כהדגמה
אנונימי
שואל השאלה:
נגיד בוקס ישר לאף
נגיד בוקס ישר לאף
אנונימי
שואל השאלה:
וסליחה לא התכוונתי לכתף התכוונתי לאזור של היד האחורית
וסליחה לא התכוונתי לכתף התכוונתי לאזור של היד האחורית
אנונימי
היד האחורית לא קשורה לכוח של האגרוף, הקדמית כן. והאצבע השלישית והשנייה, אם אתה מצליח לפגוע רק עם השלישית זה קטלני.
באותו הנושא: