10 תשובות
שילך להזד**ן
בקיצור, אני איתו רק בגלל הכסף
"היא תמיד אהבה אותי, ורציתי להחזיר לה את האהבה, אבל לא יכולתי"
הייתי עושה שהצד שאוהב יתאבד ואז המשפט האחרון היה
"אם הייתי יכול הייתי מרגיש משהו, עושה משהו, אבל זה כנראה כבר מאוחר מדי."
המשפט קצת גרוע לא נורא
אנונימית
אני לא יודע מה הוא רוצה ממני אבל החיים תמיד שמו לי מקלות בין הרגליים
"ניסיתי,
באמת שניסיתי. ועשיתי את כל מה שהיה ביכולתי כדי להחזיר את מה שהיא נתנה לי.

אבל זה אף פעם לא היה אמיתי."
"זה יקרה, אולי בגלגול הבא, אולי בגלגול שאחריו
פשוט לא עכשיו"

"אני משקר לה כבר שנים, ולא רק לה
גם לכל אלו שהיו בחופה"

"אני מנסה, אבל אין"

"זה הסוף הטוב, בשבילי
אני רק מקווה שהיה תהיה בסדר"
ואם את כותבת ספר כזה אני אשמח לקרוא אותו!!!!
^גם אני גם אני
לא הייתי כותבת משפט שקשור לסוף או מאוחר מדי וכל מיני דברים קיטשיים. זה הורס. הכי יפה זה לקרוא משפט טבעי שמסיים את הסצינה הסופית או מילה ששניהם תמיד היו אומרים אחד לשני וסוגרים מעגל
אנונימית