5 תשובות
לא יצאת חרא לא בעיה שלך שהתבלבלת..
פשוט מסכן, מביך קצת אבל הוא בטח ישכח את זה הוא גם ככה לא מכיר אותך..
לא ביג דיל הוא יעבור את זה וגם את
לא כזה נעים אבל לא נורא מה שהיה היה
לא חרא בכלל
לא ביג דיל