7 תשובות
חחח שבטעות
אל תכתבי בקטנה
מה כתבו? אם את תתייחסי לזה ממש כפדיחה אחרים יתפסו את זה כפדיחה
את יכולה להעלות תמונה אחרת שאת נראית בה יותר טוב
את יכולה להעלות תמונה אחרת שאת נראית בה יותר טוב
את לא חייבת לכתוב משהו.
את יכולה לסנן.
שמחתי לעזור,
סולמה זאהיר :)
את יכולה לסנן.
שמחתי לעזור,
סולמה זאהיר :)
1000 זה הרבה
וזה לא משנה מה שהעלת זה בקטנה לא יקרה כלום
וזה לא משנה מה שהעלת זה בקטנה לא יקרה כלום
תגידי שזה היה בטעות
זה קרה לי פעם רציתי לשלוח ריפליי לחברה והעלתי את זה לסטורי
וילדים מהשכבה שלי ראו את זה
חשוב לציין שעשיתי שם פרצוף של צ'אחלה
עם פילטר ורוד של נצנצים
מביך.
זה קרה לי פעם רציתי לשלוח ריפליי לחברה והעלתי את זה לסטורי
וילדים מהשכבה שלי ראו את זה
חשוב לציין שעשיתי שם פרצוף של צ'אחלה
עם פילטר ורוד של נצנצים
מביך.
על מה אתם מדברים לפני חודש שלחתי תמונה שלי בחזייה עם הכיתוב "לדעתך זה תופס את הציצי?" לסטורי שלי באינסטגרם ובכלל התכוונתי לשלוח לבת דודה שלי! מחקתי את זה מאוחר מידי )):
אנונימית
באותו הנושא: