5 תשובות
כן זה אחלה
כן ואי כל הילדות שלי הקורונפלקס הזה
הוא תמיד היה בערכות האלה עם החלב
הוא תמיד היה בערכות האלה עם החלב
כן זה ממש טעים
זה מושלם ואו כמה זמן לא אכלתי את זה
הוא בסדר
באותו הנושא: