7 תשובות
לא יותר מכריות, אבל אחלה
יואוו פעם אכלתי אותו מלאא אבל כבר הפסקנו לקנות, אבל הוא טעים קצח
אני לא כזה אהבתי אותו
ברור שהכריות יותר טעיםם
כן יאמי
זה טעים אבל כריות לוקח את זה בקל
שואל השאלה:
זה אפילו יותר טעים מקורנפלקס כריות לדעתכם?
אנונימית
טעים