התחברות
הרשמה
אם אני קונה בנייק משהו ב330 ופריט שני ב50 אחוז (הפריט השני עולה 187 ) זה שווה לי?
29 בינואר 2023, 22:34
קניות ברשת
Nike
2 תשובות
כן שווה ברמות
א
אנונימית719
כן זה אחלה
אנונימית
באותו הנושא:
אם אני קונה פריט ב5 ומוכר אותו ב10, כמה אחוז הרווחתי על הפריט?
אם הייתם באיקאה והייתם חייבים לקנות פריט אחד מכל החנות (פריט שאתם צריכים) מה הייתם קונים?
איפה קונים בגדים של נייק ולא בחנות של נייק?
מה הטווח מחירים של הטייצים של נייק אם אני קונה בחנות נייק עצמה ?
המבצע הזה בפוט לוקר של הפריט השני ב50 אחוז הנחה זה על הפריט הזול ביותר?
אם אני קונה פריטים ב250 שקל ויש 15 אחוז הנחה, אז כמה זה יוצא לי?
בנות אתן קונות את הטייתיפ של נייק בנייק או במקום אחר
דחוף איפה זה שהכל בנייק 50 אחוז הנחה??!!
אם אני קונה פריט של נייק בחול ואז שאני מגיעה לארץ יש לי פתק החלפה אני יכולה להחליף את המוצר בסניף של נייק בישראל?
תגידו אפשר להחליף פריטים בכל סניף של נייק או רק בסניף שהפריט נרכש?
בנות (או בנים אם זה מתאים) יש לי שאלה לקנות ב500 שקל בנייק אבל רק 10 פריטים או לקנות באורבניקה ב500 שקל ו30 פריטים?