4 תשובות
אורבניקה קלל
נייק.
לקנות מה שאת צריכה
אל תוציאי 500 שקל כי את יכולה
תחשבי מה את רוצה לקנות ומה ת צריכה לקנות ואז תראי כמה כסף זה עולה
אל תוציאי 500 שקל כי את יכולה
תחשבי מה את רוצה לקנות ומה ת צריכה לקנות ואז תראי כמה כסף זה עולה
תלוי למה את מתחברת יותר
אם את אוהבת את הסגנון של נייק והמותג אז ברור שנייק
איזה טייץ יפה חולצה או מכנס
אם את בקטע של הרבה דברים שלא מותג אבל כן נעליים דברים לבית גם אז אורבניקה
אני אישית הייתי קונה באורבניקה יש שם יותר זול ודברים שאני אישית יותר מתחברת
תקני מה שאת צריכה ותשמרי את הכסף לבזבוז שאת באמת צריכה
אם את אוהבת את הסגנון של נייק והמותג אז ברור שנייק
איזה טייץ יפה חולצה או מכנס
אם את בקטע של הרבה דברים שלא מותג אבל כן נעליים דברים לבית גם אז אורבניקה
אני אישית הייתי קונה באורבניקה יש שם יותר זול ודברים שאני אישית יותר מתחברת
תקני מה שאת צריכה ותשמרי את הכסף לבזבוז שאת באמת צריכה
באותו הנושא: