7 תשובות
קודם כל את נראת שונה במראה ובתמונות מסיבה פשוטה שהמצלמה גם מעוותת את איך שאת נראת וגם כי את רואה את עצמך בצורה שונה מאשר איל שאנשים אחרים רואים אותך
זה ככה לרוב האנשים
שואל השאלה:
אבל אחרים יוצאים טוב בתמונות ואני נראית כמו טרול איזה שהוא
אבל אחרים יוצאים טוב בתמונות ואני נראית כמו טרול איזה שהוא
מה שרואים בתמונות זה לא מה שרואים במציאות
זה תמיד יראה לך ככה בראש שאת מכוערת והאחרים נראים טוב בתמונות
ויש אנשים שיחשבו שיצאת טוב
ויש אנשים שיחשבו שיצאת טוב
שואל השאלה:
אבל זה לא לא פוטוגנית, נגיד בתמונות שאני מצלמת של עצמי אני נראית נדיר זה רק כשמצלמים אותי אני נראית כמו קוף
אבל זה לא לא פוטוגנית, נגיד בתמונות שאני מצלמת של עצמי אני נראית נדיר זה רק כשמצלמים אותי אני נראית כמו קוף
מה שרואים בתמונות זה לא במציאות
אז עשיתי סלפי עם הטלפון ויצאתי מוזר וחיוורת וכשהראתי לאחותי היא לא הבינה מה זה ואמרה לי "אמאלה למה את נראת פה חיוורת" אמרתי לה "אני לא נראת ככה במציאות?" היא אמרה לי "לא נראה לך"
המצלמה תמיד תעוות
אז עשיתי סלפי עם הטלפון ויצאתי מוזר וחיוורת וכשהראתי לאחותי היא לא הבינה מה זה ואמרה לי "אמאלה למה את נראת פה חיוורת" אמרתי לה "אני לא נראת ככה במציאות?" היא אמרה לי "לא נראה לך"
המצלמה תמיד תעוות
באותו הנושא: