6 תשובות
כן אבל שעווה זה יותר מהר ופחות כואב
שעווה יותר מהר+תושלת כזה עור ושיזוף
כן, שניהם תולשים את השיערות מהשורש רק ששעווה מוציא המון שיערות ביחד ופינצטה מוציא שיערה אחת ומאפשר דיוק.
שואל השאלה:
חברה שלי מתווכחת איתי שאם מורידים עם פינצטה אז השיער צומח יותר מהר מאשר שעווה
נכון היא טועה?
אנונימית
היא טועה
כנראה שהיא לא יודעת להשתמש בפינצטה - היא לא תולשת את כל השיערה אלא רק חלק, היא צריכה לראות שגם השורש יוצא (מין נקודה לבנה כזו בקצה השיערה.)
כן .
אבל פינצטה זה מלאא עבודה וזה כואב יותר .
עדיף שעווה