6 תשובות
כן אבל שעווה זה יותר מהר ופחות כואב
שעווה יותר מהר+תושלת כזה עור ושיזוף
כן, שניהם תולשים את השיערות מהשורש רק ששעווה מוציא המון שיערות ביחד ופינצטה מוציא שיערה אחת ומאפשר דיוק.
שואל השאלה:
חברה שלי מתווכחת איתי שאם מורידים עם פינצטה אז השיער צומח יותר מהר מאשר שעווה
נכון היא טועה?
חברה שלי מתווכחת איתי שאם מורידים עם פינצטה אז השיער צומח יותר מהר מאשר שעווה
נכון היא טועה?
אנונימית
היא טועה
כנראה שהיא לא יודעת להשתמש בפינצטה - היא לא תולשת את כל השיערה אלא רק חלק, היא צריכה לראות שגם השורש יוצא (מין נקודה לבנה כזו בקצה השיערה.)
כנראה שהיא לא יודעת להשתמש בפינצטה - היא לא תולשת את כל השיערה אלא רק חלק, היא צריכה לראות שגם השורש יוצא (מין נקודה לבנה כזו בקצה השיערה.)
כן .
אבל פינצטה זה מלאא עבודה וזה כואב יותר .
עדיף שעווה
אבל פינצטה זה מלאא עבודה וזה כואב יותר .
עדיף שעווה
באותו הנושא: