5 תשובות
תגידי לה כל מה שכתבת כאן.
תגידי לה מה שכתבת
שואל השאלה:
למה שאני אגיד לה את זה
למה שאני אגיד לה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט מתלבטת אם לשאול אותה אם הכל טוב כי לא בא לי שהיא תכעס עליי בא לי פשוט שנסיים את הקשר שלנו בטוב
אני פשוט מתלבטת אם לשאול אותה אם הכל טוב כי לא בא לי שהיא תכעס עליי בא לי פשוט שנסיים את הקשר שלנו בטוב
אנונימית
להתחמק ממישהו בלי סיבה זה דבר רע לעשות את צריכה לדבר איתה ולהגיד לה את האמת
באותו הנושא: