3 תשובות
טיפ שלי תעני יבש או תסנני באיזשהו שלב היא תבין את הרמז
שואל השאלה:
אני לא רוצה לפגוע בה ואני לא רוצה להיפגע גם.
אני חושבת מה לכתוב לה ובאמת שאני לא יודעת
וזה תכלס לא משנה מה אני ארשום היא תוציא ממני שאני הרעה
אנונימית
לפעמים עדיף להגיד את האמת....
נכון שאת מהממת שאת לא רוצה לריב אבל חברה שלך לא טיפשה והיא קולטת את המצב וממילא נפגעת.
מה שכן את לא צריכה להסביר לה בפרצוף למה את מתרחקת,פשוט תסבירי לה שאת מנסה להיפתח לסגנונות נוספים וכרגע הקשר לא מתאים לך....
סומכת עלייך שתעשי את זה בצורה הכי חכמה ורגישה שאפשר.