5 תשובות
בקיקבוקסינג לא בריצות ומשקולות כן.
4AM
ממש לא, זה הזמן של הגוף לנוח. כן התאמנתי אחרי מחלה למרות שהייתי חלשה, פשוט כי רק ככה יכלתי להחזיר את מסת הגוף שלי ולהתחזק
אני עושה ריצה/ הליכה
ותרגילים בבית
לא