5 תשובות
בקיקבוקסינג לא בריצות ומשקולות כן.
לא
ממש לא, זה הזמן של הגוף לנוח. כן התאמנתי אחרי מחלה למרות שהייתי חלשה, פשוט כי רק ככה יכלתי להחזיר את מסת הגוף שלי ולהתחזק
אני עושה ריצה/ הליכה
ותרגילים בבית
ותרגילים בבית
לא
באותו הנושא: