4 תשובות
אין לו מה לכתוב (?)
היה מצופה שהיה מחזיר תודה או משהו אבל כנראה שאין לו להגיב/פיספס את ההודעה אינספור סיבות
כן, ברור שיש סיבה
כתבת לו הודעה ללא תגובה מה הוא אמור לכתוב? תודה? ואז מה?
יכול להיות שהוא לא מרגיש טוב ושלא בא לו לדבר, אני בטוח שהוא שמח שכתבת לו את זה