12 תשובות
כן
אנונימית
יכול להיות, בכל זאת היא רצתה לטייל איתך.
ככל הנראה שכן
תקבע יום אחר איתה
כן
כנראה שכן
ברור, אבל היא צריכה להבין שאתה לא מרגיש טוב ולא לקחת את זה קשה
כן אבל לא נורא אתה לא מרגיש טוב היא פשוט רצתה להיות איתך
שואל השאלה:
לא רציתי להדביק אותה גם במשהו ,אני לא במצב של לצאת
אנונימי
שואל השאלה:
אם זה היה הפוך הייתי גם מבין אותה .
אנונימי
יכול להיות אבל היא אמרה לך תרגיש טוב אז היא גם דוגאת וזה שאתה לא מרגיש טוב לא באשמתך אז יש סיכוי שהיא הבינה את המצב אבל עדיין מבואסת (יש גם סיכוי שהיא חושבת שאתה מבריז לה אבל היא גם באמת בודקת שאתה בסדר )
שואל השאלה:
זה אמיתי אני לא מרגיש טוב ,רציתי להיות איתה ,כתבתי לה האמת שאני לא מרגיש טוב ,אבל הייתי רוצה לצאת איתך
אנונימי
לא נורא היא כן קצת מבואסת אבל היא בטוח יותר דואגת לך מזה שהיא מבואסת
באותו הנושא: