4 תשובות
סתם יכאב לך
חכה.י כמה ימים
אוף גם אני רוצה
עדיף לך לעשות אחרי
כי כשאת אצל השיננית היא מתעסקת באיזור של זה ועדיף לתת לפירסינג להחלים בלי להתעסק בו יותר מדי בתקופה ההתחלתית
אני חושבת שכדאי לחכות כמה ימים ולא לקחת סיכון ...