8 תשובות
יש לי 10 פירסינג בכל מני מקומות, כל עוד אתה הולך לפירסר טוב אין לך מה לדאוג - כמה שהפירסר יותר מקצועי הפירסינג עובר ביותר קלות ובמהירות ללא יותר מדי כאב. בהצלחה! תעדכן איך היה.
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה!
אנונימי
שואל השאלה:
בסוף אני עושה היום כי לא הספקתי לסגירה
אנונימי
שואל השאלה:
עשיתי בסוף רק בצד אחד כי אין לי כסף
אנונימי
פירסינג בשפה זה תמיד מלחיץ, אבל באמת שזה בין הניקובים הכי טובים שעברתי.
איך היה? ותתחדש :)
שואל השאלה:
עדיין כואב לי;^;
אנונימי
הגיוני, זה פצע טרי וקשוח.
רק תקפיד לחטא את האיזור עם מי מלח, אם אתה רוצה אתה יכול למרוח טיפה משחה הנקראת בפנטן פלוס בחלק החיצוני של השפה, זה מקל על הכאב קצת. רק תדאג שהמשחה לא תיכנס לתוך הפה.
שואל השאלה:
סבבה תודה
אנונימי
באותו הנושא: