4 תשובות
היי לך,
נתקלתי בהודעתך והיה לי מאוד חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הפחדים שעלולים להציף, המחשבות שעולות, וייתכן שגם חוסר הוודאות מציף בעקבות האירועים האחרונים שקורים במדינתנו. אני משערת כי המצב הבטחוני עלול לערער מאוד ואף לגרום אולי לחוסר בטחון, האם יש מישהו שאתה סומך עליו שתוכל לשתף בחששותייך?
בנוסף, אם תרגיש צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
נתקלתי בהודעתך והיה לי מאוד חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הפחדים שעלולים להציף, המחשבות שעולות, וייתכן שגם חוסר הוודאות מציף בעקבות האירועים האחרונים שקורים במדינתנו. אני משערת כי המצב הבטחוני עלול לערער מאוד ואף לגרום אולי לחוסר בטחון, האם יש מישהו שאתה סומך עליו שתוכל לשתף בחששותייך?
בנוסף, אם תרגיש צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
היי :) הכל בסדר. יש פיגועים לא רק בירושלים תזכור את זה. הצבא שלנו הכי חזק שיש ותראה כמה פיגועים הצלחנו לעצור. נכון כאן זה היה קשה אבל בכמה שבועות האחרונים היו המון ניסיונות לפיגוע (לא בירושלים) ועצרנו אותם והצלחנו לחסל 10 מחבלים. אל תשכח שבירושלים גרים אלפי אנשים (שאני מבניהם ככה שאם תהיה במרכזית ותרגיש לא בנוח ואהיה באזור אני בשמחה אגיע להרגיע אותך אם יתאפשר לי :) מתוך האלפים האלו 8 נרצחו. שזה 8 יותר מדי, אבל זה לא אלפים. בקיצור הכל בסדר תשן בלב שקט ובעזרת השם יהיה בסדר
אני גם גרה במקום מאוד מרכזי בירושלים ונוסעת בתחבצ
אבל אתה צריך לזכור שמפוזרים מלא שוטרים ומאבטחים ועכשיו בגלל הפיגוע יתגברו הכל
אבל אתה צריך לזכור שמפוזרים מלא שוטרים ומאבטחים ועכשיו בגלל הפיגוע יתגברו הכל
אני מבינה אותך אני כם ירושלמית צריך להאמין ולחשוב שיהיה בסדר האמת שאין לי כלכך איך לעזור לך כי אני בעצמי לא יודעת זה פשוט רגיל שזה המצב תמיד
באותו הנושא: