14 תשובות
מסכימה
לאנשים משעמם בחיים אזהם חושבים שמסיבות זה מה שיפסיק את השעמום
אנונימית
זה כיף, יש מוזיקה טובה ממש, יש אלכוהול לפעמים ואתה שוכח מהכל ונהנה בטירוף.
יש אנשים חדשים לרקוד איתם וגם בנות להכיר
בתם זה הכל פוזה.
אין מה לאהוב בזה
מסכימה איתך כל כך.
כנראה שהם אוהבים את האנדרלין והתחושה הטובה שמקבלים, ההנאה מלרקוד עם מכרים והיכרות עם אנשים רנדומלים.
האופציה לשכוח מהרגע ולהשתכר.
אני ממש רוצה לדעת מי מתוך כל אלה שהגיבו כאן באמת היה במסיבה כלשהי חוץ ממסיבת סיום כיתה ו'..
מה קשור פוזה אשכרה הולכים ונהנים פשוט כי יש מוזיקה ממש טובה
מה קרינג' בזה?
כיף לרקוד להנות להכיר אנשים חדשים
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי בהרבה מסיבות ומועדונים ולא נהנתי בחיים.
איך מכירים אנשים חדשים אם יש מוזיקה כל כך חזקה ולא שומעים כלום?
אם רוצים לדבר צריך לצרוח אחד לשנייה באוזן.
לרוב השירים ששמים זה שירי טכנו מזעזעים ויש ריח חזק של סיגריות , אלכוהול ווייפים. פשוט מזעזע.
אחלה מקום אם באלך לעשן פסיבי+להיות חירש
אנונימית
חח חח חח חח חח. נשבעת זה מביך
לא מדברים, מסתכלים אחד לשני בעיניים, רוקדים
אם זה גברים אז מדברים בקטנה וכן שומעים.
טכנו גם בעיניי מזעזע ואני לא הולך למועדונים חנוקים עם סיגריות.
אני הולך להפקות כמו מרפסת או החורשה שאלה הפקות נורמליות עם הרבה קיבוצניקים ויש רחבה פתוחה גם
כנראה לא היית במועדונים טובים
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי בזיגל בר, זויפער סבלתי מכל רגע בחיי המעפנים.
אנונימית
כי להינות זה נחמד
ואלכוהול זה נחמד
ו-0 אחריות זה גם נחמד
(ברצינות מלאה)
מסיבות זה קשקווש