8 תשובות
את הוייב
גם אני לא מבינה..
להשתחרר הכי כיף
שואל השאלה:
^^ שישתכרו בבית
ברצינות מה כיף במסיבה
זה סתם מקום צפוף עם מיליון איש עם חרא מוזיקה ואלכוהול
אנונימית
את האווירה שאפשר להתפרק ולרקוד איך שרוצים ועם עוד מלא אנשים. את זה שאפשר פשוט לצעוק שירים. כמו שישאלו מה אנשים אוהבים בהופעה
שואל השאלה:
^ הופעות זה משהו אחר
אני רואה נגיד בסטורי של בנות מהשכבה וכולם שם ערסים וצאחלות ששותים והמוזיקה באמת גורמת לי לדמם מהאוזניים
וגם זה נראה כזה צפוף פשוט חרדה
אנונימית
הייתי רק פעמיים במסיבות ואנשים פשוט אוהבים את האווירה ואת זה שאפשר להתפרק שם, אני אישית לא אהבתי אבל הלכתי רק בגלל חברים, לא שתיתי ולא עישנתי אבל עם כל הדברים שדוחים אותי שם כן הצלחתי להנות קצת
לא הייתי כרגע אף פעם במסיבה אז אני לא באמת יודעת..
אבל שמעתי שאנשים אוהבים כי זה להיפגש עם חברים לפעמים, לשתות אלכוהול ולהשתכר ולרקוד עם המוזיקה והם פשוט מתחברים לזה.