7 תשובות
תקשיבי טוב
תקני סרט מדידה יש בשיין בכמה שקלים
תמדדי את ההיקפים שלך ותביני מה הבנה גוף שלך, משם הכל יהיה פשוט
יש בכל האינטרנט ובפינטרסט בעיקר מדריכים איך להתלבש בצורה מחמיאה למבנה גוף שלך
זה מאוד אינדיבידואלי מה יחמיא לכל אחת
כל הקטע שאת צריכה להבין את הגוף שלך לפני שתביני מה יהיה לו טוב
יש לך עוד שאלות?
אני אישית ממש ממליצה על מלתחת קפסולה, יש על זה המון מידע באינטרנט.
זה בעצם לבחור פלטת צבעים ספציפית ואז הכל הולך עם הכל וזה משתלב יפה ופשוט מהמם! וזה גם חוסך מלא כסף ותמיד יש לך מה ללבוש
אנונימית
דברים שאת אוהבת ולא מתאימים למבנה גוף שלך?
מי מחליט מה מתאים לאיזה גוף ולמה את אמורה ללכת לפי המודל הזה?
מחמיא זה בעיני המתבונן ולא לפי מדריך או דעת קהל, אז תסתכלי רק דרך העיניים שלך ותתלבשי לפי טעמך ודעתך בלבד.
חלאס להתייפייף
היא ליטרלי אמרה שהיא לא מרגישה בנוח עם דברים שלא "מחמיאים" לה
תבחרי את הקרבות שלך.
חוץ מזה, אני הצעתי רעיון שיעזור לה לגבש דעה וסגנון, לא אמרתי לה מה לעשות.
ומחמיא זה לא בעיני המתבונן,
גם יופי לא. זאת פשוט צביעות.
משיכה זה בעיני המתבונן, משהו מושך את העין שלך? את אוהבת משהו? לכי על זה!
אבל מחמיא זה מחמיא ויפה זה יפה.
אנונימית
לא הבנתי את הצורך שלך להוכיח
התשובה שלי אפילו לא הופנתה אלייך.
חוץ מזה, את משתפת את דעתך או כופה אותה?
1. הייתי בטוחה שפנית אליי, זאת כבר טעות שלי.
2. אני לא כופה שום דבר, זאת רק דעתי.
ליטרלי אמרתי שאם היא מוצאת משהו שהיא אוהבת שתלך על זה אבל אם היא רוצה להתלבש בצורה מחמיאה זה מוגדר מאוד, זה עובדתית בכלל לא בעיני המתבונן.
ואני לא חייבת להוכיח כלום, אני רק מציבה עובדות.
"מי מחליט מה מתאים לאיזה גוף ולמה את אמורה ללכת לפי המודל הזה?"
חוקי חברה.
כן כן עם כמה שזה דפוק זאת האמת ו***זאת ההגדרה של מחמיא***, משהו שמושך אסתטית מבחינת הסטנדרטים של החברה.
חוץ מזה, היא לא "אמורה ללכת לפי המודל הזה", היא רוצה, לפחות ממה שהבנתי. שואלת השאלה, אני מתנצלת אם הבנתי אותך לא נכון אבל בכל מקרה
אם היא הייתה אומרת שהיא רוצה למצוא את הסגנון שלה הייתי עוזרת בכיף אבל היא מחפשת משהו "מחמיא".
אנונימית
מה שיחמיא לך בעיני עצמך יכול לא להחמיא לך בעיני מישהו אחר.
ולחלופין מישהו אחר יכול לחשוב שזה יפה עלייך , אבל את לא תחשבי כך על עצמך לא משנה מאיזה מדריך הוא לקח את זה, ולכן זה בעיני המתבונן נקודה .
אנחנו בוחרים מה מחמיא כי אנחנו מושפעים ממה ש"מומחים" החלטו שמחמיא והולכים לפי הסטנדרט שהציבו ולא לפי הסטנדרט שנכון לנו בעיני עצמינו.
אז מה שאני הצעתי לשואלת השאלה זה לצאת מהגלגל אוגרים הזה ולא לתת לאחרים להחליט בשבילה ואז אולי היא דווקא תמצא שהבגדים אכן מחמיאים לה, כי לפעמים מה שהורס לנו זה המאמץ יתר הזה ואותנטיות יכולה להיות הפתרון.
ואת באהבה יכולה לחשוב אחרת, דעתי לא אמורה לבוא על חשבון דעתך או לאיים עלייה אם את כל כך דוגלת בה .
מתנצלת על התוקפנות בהתחלה, עכשיו כשאת מפרטת העמדה שלך נשמעת יותר הגיונית. לא נפגעתי או הרגשתי "מאויימת" או משהו, הבנתי אותך לא נכון והתעצבנתי.
אני מבינה מה את אומרת וברמה מסויימת את צודקת אבל ההגדרה הברורה של מחמיא זה לפי הסטנדרטים של החברה עם כמה שזה מדכא. היא לא חייבת לעקוב אחריהם, שתעשה מה שטוב לה מן הסתם אבל רק רציתי לתת לה כיוון אם זה מה שהיא באמת רוצה.
אנונימית