9 תשובות
גם אני((:
אין דבר כזה כישרון טבעי, אם יש תחום שאתה מתעניין בו ורוצה להצליח בו אתה צריך להשקיע בו ולנסות לא תמיד זה בא בטבעיות
תנסה עוד דברים עד שתמצא משהו שאתה טוב בו
לנסות מלא דברים חדשים עד שתמצא משהו שאתה טוב בו
תנסה גם דברים שאף אחד אחר לא עושה כדי להיות הכי טוב בהם ושיהיה לך תחביב משלך
תנסה גם דברים שאף אחד אחר לא עושה כדי להיות הכי טוב בהם ושיהיה לך תחביב משלך
טעות שלי , יש דבר כזה אבל לרוב אתה תצטרך להשקיע בשבילו זה לא ירד אלייך ככה מהשמיים
רוב התחביבים שלי ירדו לי מהשמיים חחח^
אבל בהתחלה כמובן לא הייתי טובה בהם כמו שאני היום, זה עיניין של למצוא את הדבר שאתה טוב בו ולדבוק בו עד שזה יהיה מקצועי ומרשים
אבל בהתחלה כמובן לא הייתי טובה בהם כמו שאני היום, זה עיניין של למצוא את הדבר שאתה טוב בו ולדבוק בו עד שזה יהיה מקצועי ומרשים
נו בדיוק
שמע, כמה שזה יהיה מוזר אבל לדעתי פשוט תשלים עם זה ותאהב את זה כמו שאתה. אני ה"גרועה בבית" בהרבה תחומים שאחיות שלי טובות בו ואני פשוט מעבירה את זה הלאה ומסתכלת על הדברים הקטנים ותכונות הטובות שכן יש בי. מציעה בחום:)
אחיי כיף לך אתה לא צריך לתת את החיים שלך במטרה שלך לא לצאת כל יום ל2 אימונים ולמות כל יום מחדש אתה יכול פשוט לשבת ולראות נטפליקס כל היום ותוך כדי לאכול בן אנד ג'ריס(למרות שהם לא תומכים בישראל אבל הבנת את הכוונה) בקיצור מה שאני אומר שכיף לך אתה יכול לחיות את החיים הבאמת טובים ולרבוץ כל היום בטלפון בלי אימונים ותזונה על הראש
באותו הנושא: